واردات کالا از چین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
بازدید : 92
نویسنده : سئو سایت نوین

نکاتی در مورد واردات کالا از چین

اگر واردکننده ایرانی به دنبال کالای خاصی با مارک معتبر است و می خواهد از چین خرید کند ، شرکت ترخیص کارا به عنوان نماینده خبره و شرکت واردات کالا از چین می توانند اعتبار کالاهای چینی را انجام دهند و کالاها را نمونه برداری کنند. برای وارد کننده اگر نمونه کالاها توسط وارد کننده و بازرگان یا شرکت بازرگانی ایرانی تأیید شود ، می توان با فروشنده چینی معامله کرد و پس از مذاکره و چانه زنی ، شرکت ترخیص کالا از طرف تاجر قرارداد منعقد می کند. پس از ارسال پیش فرم (پیش فاکتور) توسط فروشنده و تأیید آن توسط خریدار ، قرارداد نهایی منعقد می شود و سازنده چینی در صورت عدم وجود کالاهای موجود برای تولید کالا ، بخشی از مبلغ خرید را دریافت می کند.

در خرید از چین ، پول از چند طریق به چین منتقل می شود که با توجه به شرایط و ضوابط قرارداد ، این نقل و انتقالات و حواله های ارزی انجام می شود ، در این زمینه توضیحات لازم و دقیق در بخشهای دیگر وجود دارد از سایت . هنگامی که کالا برای بارگیری در چین آماده شد ، شرکت وارد کننده کالا از چین با هماهنگی قبلی شرکت ترخیص با شرکت های حمل و نقل و نظارت و هدایت کالا وارد گمرک ایران می شود.

 

واردات از چین


ترخیص کالا از گمرک ایران یک کار تخصصی است و نیاز به تجربه و دانش کافی دارد. خوشبختانه شرکت ترخیص کارا به عنوان یک شرکت ترخیص در این زمینه ، می تواند با استفاده از ترخیص و هزینه کار حرفه ای خود ، کالاها را در حداقل زمان ترخیص کند. کالاهای وارداتی از چین وارد همه بنادر و گمرکات کشور می شود اما از آنجا که بیشتر کالاها از طریق کشتی و از طریق مرزهای دریایی وارد کشور می شوند ، می توان گفت گمرک بندرعباس میزبان بیشتر بارهای وارداتی از چین است.

نمایندگی های با استعداد و با تجربه ترخیص کالا از گمرک در کلیه گمرکات ایران فعال بوده و تشریفات گمرکی و امور ترخیص را به بهترین شکل انجام می دهند. ترخیص کار مستقر در گمرک ، شهید رجایی از طرف خریدار ترخیص کالا را ترخیص می کند و کالا را به انبار خریدار می فرستد. شرکت کارا ترخیص کالا به عنوان یک شرکت وارداتی از چین کلیه فعالیت ها و امور مربوط به واردات کالا از چین را به طور کارآمد و با بالاترین دقت و کیفیت انجام می دهد. این شرکت کلیه مراحل بازرگانان را راهنمایی می کند و با ارائه مشاوره تجاری به آنها ، از بروز مشکلات و کلاهبرداری در این زمینه جلوگیری می کند و در صورت لزوم می تواند تجار و بارها را به صورت قانونی در کمیسیون ها وارد کند.

روش واردات کالا از چین همان روال واردات کالا از همه کشورها است. کالاها بر اساس نوع و کد تعرفه ای که دارند طبقه بندی می شوند و مشمول عوارض و حقوق گمرکی می شوند. هر کالایی برای واردات و ترخیص کالا از گمرک نیاز به مجوز واردات دارد ، به عنوان مثال مجوز بهداشت ، مجوز از سازمان غذا و دارو ، استاندارد و ... در این راستا ، شرکت ترخیص کارا اطلاعات لازم را به بازرگانان و شرکت بازرگانی وارد کننده کالا ارائه می دهد. و به آنها کمک می کند تا این مجوزها را بگیرند.

بهترین کالا برای واردات از چین

بسیاری از افرادی که می خواهند برای اولین بار کار واردات انجام دهند یا حکایت هایی در مورد سود واردات از چین شنیده اند ، به دنبال پاسخ به این سوال خود هستند که بهترین محصول برای واردات از چین کدام است ؟؟؟

در واقع نمی توان گفت بهترین محصول برای واردات از چین کدام محصول است. زیرا مباحث زیادی در رابطه با واردات کالا و فروش آن در بازار داخلی وجود دارد که باعث تغییر میزان حاشیه سود بازرگانان می شود. وجود یک شبکه توزیع منظم و قوی برای یک محصول ممکن است محصولی را که برای واردات چندان سودآور نیست ، بسیار سودآور کند. شناسایی دقیق بازار مصرف همچنین می تواند ما را به پاسخ بهترین کالاهای وارداتی از چین برساند. با این وجود می توانید در زمینه واردات کالا از چین مشاوره بگیرید.

چگونه از چین واردات کنیم

واردات از هر کشور تابع قوانین و مکانیزم های خاص خود است. واردات از چین مانند بسیاری از کشورها قوانین خاص خود را دارد. با این وجود ، در سال های اخیر ، شرکت های زیادی وارد زمینه واردات کالا از چین شده اند و بسیاری از دفاتر تجاری در شهرهای مختلف چین راه اندازی شده اند. دانش شخصی شما در مورد نحوه واردات از چین بسیار مهم است.

شرکت ها و افرادی وجود دارند که قصد تقلب در این فضاهای تجاری شلوغ را ندارند. چه تعداد بازرگان که به امید واردات کالا و کسب سود از آن ، سرمایه خود را به اشتباه به حساب یک شرکت متقلب یا ساختگی واریز کرده اند ، اما پول آنها از دست رفته است. شرکت ترخیص کارا به عنوان یک شرکت بازرگانی صادرات و واردات می تواند به شما در واردات کالا از چین کمک کند. ما می توانیم مستقیماً شما را از چین وارد کرده و کالاها را در انبار شما تحویل دهیم ، یا می توانیم در مورد واردات از چین به شما مشاوره لازم را بدهیم تا بتوانید با خیال آسوده کار خود را انجام دهید.

حداقل سرمایه برای واردات از چین

سوال دیگر در میان تجار و افراد در مورد حداقل سرمایه برای واردات از چین است. در واقع برای واردات از چین به سرمایه ای نیاز دارید که به محصول مورد نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، شما ممکن است به دنبال وارد کردن بدلیجات از چین باشید. در این صورت راه حل های مختلفی پیش روی شماست. از واردات چمدان تا کانتینر بتواند مقدار یا حداقل سرمایه وارداتی از چین را برای شما تعیین کند. در واقع نمی توان به طور دقیق گفت حداقل سرمایه برای واردات از چین چقدر است. اما اگر نمی دانید چه محصولی می خواهید وارد کنید ، ما می توانیم توصیه های لازم را به شما ارائه دهیم که برای واردات از چین به کمترین سرمایه نیاز دارد.

 

http://tarkhiskara.com/واردات-از-چین/




:: موضوعات مرتبط: کانکس , ,
:: برچسب‌ها: واردات کالا از چین , واردات کالا , واردات از چین ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com